Letzte Aktualisierung: 2021-10-27
Achtung: Simulationsdatum nicht aktuell!

Help Desk Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego (Help Desk SISC)

Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania dotyczące serwisu Taryfy celnej ISZTAR4 znajdziesz w sekcji FAQ.

Jeśli jednak nie znajdziesz tam poszukiwanej informacji, to na Help Desk SISC możesz zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem serwisu Taryfy celnej ISZTAR4.

Z Help Desk SISC możesz się skontaktować:

  • przez portal CSD (Centralny Service Desk) – kliknij i sprawdź, dlaczego to najlepsza forma kontaktu - strona otworzy się w nowym oknie lub na nowej karcie przeglądarki
  • przez e-mail helpdesk-eclo@mf.gov.pl
  • telefonicznie na numer +48 33 483 20 55

Portal CSD (Centralny Service Desk)

Zalecamy tę formę kontaktu, ponieważ pozwala nam na najszybszą obsługę twojego zgłoszenia. Opisz nam jasno, jaki wystąpił problem, dzięki temu przygotujemy dla ciebie odpowiednie rozwiązanie.

Zaloguj się do Help Desk SISC

E-mail

Jeżeli przynajmniej raz korzystałeś z pomocy przez portal CSD, możesz przesłać zgłoszenie e-mailem na helpdesk-eclo@mf.gov.pl .

Wyślij je z adresu e-mail, który jest twoim loginem do portalu PUESC.

W temacie e-maila wpisz nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie. Jeżeli znasz nazwę systemu informatycznego, który obsługuje usługę, wpisz ją w zgłoszeniu.

Opisz problem w wiadomości w taki sposób, abyśmy mogli przygotować rozwiązanie bez zwracania się do ciebie o dodatkowe informacje.

Kontakt telefoniczny

Zalecamy tę formę kontaktu dla osób, które nie mają konta na portalu PUESC.

Pod numerem +48 33 483 20 55 czekają konsultanci, którzy odpowiedzą na twoje pytania. Zanim zadzwonisz, zapoznaj się z informacjami w zakładkach FAQ.

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi ok. 6 minut.

Szanujemy twój czas. Jeżeli na połączenie z konsultantem oczekuje więcej niż 10 osób lub czas oczekiwania przekroczy 30 minut, nastąpi automatyczne rozłączenie, poprzedzone odpowiednią informacją. Zadzwoń później lub skorzystaj z innej formy kontaktu.

W jakich sprawach możesz się zgłosić do Help Desk SISC

  • obsługa zgłoszeń – rejestracja oraz obsługa zgłoszeń dotyczących błędów i nieprawidłowości w działaniu serwisu Taryfy celnej ISZTAR4,
  • obsługa wniosków o informację – rejestracja oraz obsługa wniosków o informację na temat serwisu Taryfy celnej ISZTAR4.

Jaki jest czas obsługi zgłoszeń

Większość zgłoszeń obsługujemy na bieżąco. Odpowiedzi udzielamy w możliwie najkrótszym czasie od zarejestrowania zgłoszenia, a przy rozmowie telefonicznej – w czasie jej trwania. W przypadku zgłoszeń, które dotyczą złożonych błędów lub nieprawidłowości, czas obsługi może ulec wydłużeniu z powodu potrzeby przeanalizowania zgłoszenia i opracowania skutecznego rozwiązania. Szczegóły znajdziesz w opisach poszczególnych usług.

Jaki jest czas obsługi wniosków o informację

Większość wniosków obsługujemy na bieżąco. Odpowiedzi udzielamy w możliwie najkrótszym czasie od zarejestrowania wniosku, a przy rozmowie telefonicznej – w czasie jej trwania. W przypadku skomplikowanego wniosku czas obsługi może zostać wydłużony z powodu potrzeby jego przeanalizowania i opracowania skutecznego rozwiązania. Szczegóły znajdziesz w opisach poszczególnych usług.

Jak złożyć reklamację

W ciągu 5 dni od otrzymania odpowiedzi możesz przesłać reklamację lub prośbę o dodatkowe wyjaśnienia, które dotyczą zgłoszeń i wniosków o usługę rozpatrywanych w Help Desk SISC. Zrobisz to przez portal CSD.

Zaloguj się do Help Desk SISC